اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُه

أهلا وسهلا


Halaqah Jakarta merupakan blog di bawah kelolaan ahli Halaqah Jakarta yang dianggotai oleh muslimin muslimat Ukrida. Ukrida merupakan salah sebuah universitas yang terletak di Jakarta Barat.

Kami berharap usaha untuk membumikan jiwa-jiwa insan ke arah penerapan Islam yang sebenar-benarnya mengikut acuan Al-Quran dan As-Sunnah akan dipermudah dan diredhaiNya.

Salam Ukhwah! Salam Mujahadah!


Friday, September 18, 2009

Salam Aidilfitri 1430 H

Assalamualaikum w.b.t.

InsyaAllah, pada 20 September 2009 bersamaan 1 Syawal, umat Islam akan menyambut kedatangan Syawal yang mulia. Jadi, kami ahli Halaqah Jakarta ingin mengucapkan kepada seluruh umat Islam di Indonesia dan juga Malaysia terutamanya mahasiswa Malaysia di Ukrida,

Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang ke 1430 H.


Semoga segala amalan Ramadhan pada kali ini insyaAllah diterima oleh yang Maha Esa dan mendapat keredhaan-Nya. InsyaAllah bi'iznillah kita akan dipertemukan kembali pada Ramadhan akan datang jika masih lagi diberi peluang.

Kami ahli Halaqahjakarta menyusun sepuluh jari ingin memohon jutaan kemaafan jika ada kekhilafan, salah dan silap sama ada kesilapan yang kami sedari atau tidak.
Salam Lebaran dari kami.
Jazakallah khairan.

0 comments:

Post a Comment